Your Top 10 Pound for Pound List

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Your Top 10 Pound for Pound List

Post  Mortis on Tue Jun 09, 2009 7:30 pm

Btw.. the sig you pic, Mike, will not be a permanent sig, lol... I'll keep whatever you pick up for a period of 1 month.
avatar
Mortis

Posts : 526
Join date : 2008-10-01
Age : 36
Location : Kansas City

View user profile http://www.myspace.com/sicknoise

Back to top Go down

Re: Your Top 10 Pound for Pound List

Post  DFDmike on Tue Jun 09, 2009 9:09 pm

Mortis wrote:Btw.. the sig you pic, Mike, will not be a permanent sig, lol... I'll keep whatever you pick up for a period of 1 month.

you... are going... to hate me... Twisted Evil
avatar
DFDmike

Posts : 340
Join date : 2008-10-14
Age : 29
Location : white hall, md

View user profile http://myspace.com/dfdmike

Back to top Go down

Re: Your Top 10 Pound for Pound List

Post  Mortis on Tue Jun 09, 2009 10:54 pm

After this month is over.. we're gonna have to do another sig bet.. I'm sure we can find another fight to disagree on.. Sig is done on July 10.
avatar
Mortis

Posts : 526
Join date : 2008-10-01
Age : 36
Location : Kansas City

View user profile http://www.myspace.com/sicknoise

Back to top Go down

Re: Your Top 10 Pound for Pound List

Post  DFDmike on Wed Jun 10, 2009 1:53 am

Mortis wrote:After this month is over.. we're gonna have to do another sig bet.. I'm sure we can find another fight to disagree on.. Sig is done on July 10.

look at my signature. i'd do any of them. and since your so hot on diego, i'd take clay over him. cain vs kongo, florian vs penn, henderson vs bisping, rashad vs rampage. any work? this goes for anyone by the way.
avatar
DFDmike

Posts : 340
Join date : 2008-10-14
Age : 29
Location : white hall, md

View user profile http://myspace.com/dfdmike

Back to top Go down

Re: Your Top 10 Pound for Pound List

Post  Mortis on Wed Jun 10, 2009 2:01 am

DFDmike wrote:
Mortis wrote:After this month is over.. we're gonna have to do another sig bet.. I'm sure we can find another fight to disagree on.. Sig is done on July 10.

look at my signature. i'd do any of them. and since your so hot on diego, i'd take clay over him. cain vs kongo, florian vs penn, henderson vs bisping, rashad vs rampage. any work? this goes for anyone by the way.

You'd do any of them, huh? You sure you don't want to re-word that?.. hehe Wink

I got an idea of those fights. Let me think about it for a bit. I have Kenny over BJ as well.. and still not sure between Hendo and Bisping.. but I have Cain and Rashad both losing their next fights.
avatar
Mortis

Posts : 526
Join date : 2008-10-01
Age : 36
Location : Kansas City

View user profile http://www.myspace.com/sicknoise

Back to top Go down

Re: Your Top 10 Pound for Pound List

Post  DFDmike on Wed Jun 10, 2009 2:07 am

Mortis wrote:
DFDmike wrote:
Mortis wrote:After this month is over.. we're gonna have to do another sig bet.. I'm sure we can find another fight to disagree on.. Sig is done on July 10.

look at my signature. i'd do any of them. and since your so hot on diego, i'd take clay over him. cain vs kongo, florian vs penn, henderson vs bisping, rashad vs rampage. any work? this goes for anyone by the way.

You'd do any of them, huh? You sure you don't want to re-word that?.. hehe Wink

I got an idea of those fights. Let me think about it for a bit. I have Kenny over BJ as well.. and still not sure between Hendo and Bisping.. but I have Cain and Rashad both losing their next fights.

lol

and keep in mind, avatars are fair game, too
avatar
DFDmike

Posts : 340
Join date : 2008-10-14
Age : 29
Location : white hall, md

View user profile http://myspace.com/dfdmike

Back to top Go down

Re: Your Top 10 Pound for Pound List

Post  Mortis on Wed Jun 10, 2009 2:52 am

DFDmike wrote:
Mortis wrote:
DFDmike wrote:
Mortis wrote:After this month is over.. we're gonna have to do another sig bet.. I'm sure we can find another fight to disagree on.. Sig is done on July 10.

look at my signature. i'd do any of them. and since your so hot on diego, i'd take clay over him. cain vs kongo, florian vs penn, henderson vs bisping, rashad vs rampage. any work? this goes for anyone by the way.

You'd do any of them, huh? You sure you don't want to re-word that?.. hehe Wink

I got an idea of those fights. Let me think about it for a bit. I have Kenny over BJ as well.. and still not sure between Hendo and Bisping.. but I have Cain and Rashad both losing their next fights.

lol

and keep in mind, avatars are fair game, too

Nope.. just sigs. I'm not changing my avatar Very Happy
avatar
Mortis

Posts : 526
Join date : 2008-10-01
Age : 36
Location : Kansas City

View user profile http://www.myspace.com/sicknoise

Back to top Go down

Re: Your Top 10 Pound for Pound List

Post  DFDmike on Wed Jun 10, 2009 9:26 pm

Mortis wrote:
DFDmike wrote:
Mortis wrote:
DFDmike wrote:
Mortis wrote:After this month is over.. we're gonna have to do another sig bet.. I'm sure we can find another fight to disagree on.. Sig is done on July 10.

look at my signature. i'd do any of them. and since your so hot on diego, i'd take clay over him. cain vs kongo, florian vs penn, henderson vs bisping, rashad vs rampage. any work? this goes for anyone by the way.

You'd do any of them, huh? You sure you don't want to re-word that?.. hehe Wink

I got an idea of those fights. Let me think about it for a bit. I have Kenny over BJ as well.. and still not sure between Hendo and Bisping.. but I have Cain and Rashad both losing their next fights.

lol

and keep in mind, avatars are fair game, too

Nope.. just sigs. I'm not changing my avatar Very Happy

haha, so you're saying you know you'll lose? Wink

come on, it's not like what i pick will be THAAAT bad... .. ..... ..

i think the most likely of the 5 i said for me to lose is clay vs diego. the other 4, especially hendo and rashad, i think are locks. cain too probably. so clay then kenny then cain. you pick rampage or bisping and you are asking for a sig change Smile
avatar
DFDmike

Posts : 340
Join date : 2008-10-14
Age : 29
Location : white hall, md

View user profile http://myspace.com/dfdmike

Back to top Go down

Re: Your Top 10 Pound for Pound List

Post  Mortis on Thu Jun 11, 2009 12:10 am

DFDmike wrote:
Mortis wrote:
DFDmike wrote:
Mortis wrote:
DFDmike wrote:
Mortis wrote:After this month is over.. we're gonna have to do another sig bet.. I'm sure we can find another fight to disagree on.. Sig is done on July 10.

look at my signature. i'd do any of them. and since your so hot on diego, i'd take clay over him. cain vs kongo, florian vs penn, henderson vs bisping, rashad vs rampage. any work? this goes for anyone by the way.

You'd do any of them, huh? You sure you don't want to re-word that?.. hehe Wink

I got an idea of those fights. Let me think about it for a bit. I have Kenny over BJ as well.. and still not sure between Hendo and Bisping.. but I have Cain and Rashad both losing their next fights.

lol

and keep in mind, avatars are fair game, too

Nope.. just sigs. I'm not changing my avatar Very Happy

haha, so you're saying you know you'll lose? Wink

come on, it's not like what i pick will be THAAAT bad... .. ..... ..

i think the most likely of the 5 i said for me to lose is clay vs diego. the other 4, especially hendo and rashad, i think are locks. cain too probably. so clay then kenny then cain. you pick rampage or bisping and you are asking for a sig change Smile

lol.. I'm not completely saying I'll lose, but I'm not the best at picking winners, lol.

Alright.. I got Rampage over Rashad.. I'll bet you on that fight, hehe. SIG BET.
avatar
Mortis

Posts : 526
Join date : 2008-10-01
Age : 36
Location : Kansas City

View user profile http://www.myspace.com/sicknoise

Back to top Go down

Re: Your Top 10 Pound for Pound List

Post  DFDmike on Thu Jun 11, 2009 1:43 am

Mortis wrote:
lol.. I'm not completely saying I'll lose, but I'm not the best at picking winners, lol.

Alright.. I got Rampage over Rashad.. I'll bet you on that fight, hehe. SIG BET.

ok, i have time to work on my photoshop skills! muhahahaha! Twisted Evil
avatar
DFDmike

Posts : 340
Join date : 2008-10-14
Age : 29
Location : white hall, md

View user profile http://myspace.com/dfdmike

Back to top Go down

Re: Your Top 10 Pound for Pound List

Post  Jennifer on Thu Jun 11, 2009 3:25 am

If you don't care who gets in on this then count me in for Bisping over Henderson. Avatar or sig, doesn't matter to me.
avatar
Jennifer

Posts : 339
Join date : 2008-10-11
Age : 43
Location : Holtville, California

View user profile

Back to top Go down

Re: Your Top 10 Pound for Pound List

Post  Mortis on Thu Jun 11, 2009 7:00 pm

Jennifer wrote:If you don't care who gets in on this then count me in for Bisping over Henderson. Avatar or sig, doesn't matter to me.

You gotta take avatar then.. just in case he loses both fights, hehe... well, the Rampage vs. Rashad fight isn't for awhile, though.
avatar
Mortis

Posts : 526
Join date : 2008-10-01
Age : 36
Location : Kansas City

View user profile http://www.myspace.com/sicknoise

Back to top Go down

Re: Your Top 10 Pound for Pound List

Post  Jennifer on Sat Jun 13, 2009 12:16 am

That works for me. Mike.....Bisping over Hendo for avatars?
avatar
Jennifer

Posts : 339
Join date : 2008-10-11
Age : 43
Location : Holtville, California

View user profile

Back to top Go down

Re: Your Top 10 Pound for Pound List

Post  DFDmike on Sat Jun 13, 2009 11:00 am

it really doesn't matter, the fights are more than a month apart. but avatars work. they just aren't as fun. sig bets are fun because you can type and have a bigger picture, just ask mortis. Smile
avatar
DFDmike

Posts : 340
Join date : 2008-10-14
Age : 29
Location : white hall, md

View user profile http://myspace.com/dfdmike

Back to top Go down

Re: Your Top 10 Pound for Pound List

Post  Mortis on Sat Jun 13, 2009 4:16 pm

DFDmike wrote:it really doesn't matter, the fights are more than a month apart. but avatars work. they just aren't as fun. sig bets are fun because you can type and have a bigger picture, just ask mortis. Smile

27 days left.

Evil or Very Mad
avatar
Mortis

Posts : 526
Join date : 2008-10-01
Age : 36
Location : Kansas City

View user profile http://www.myspace.com/sicknoise

Back to top Go down

Re: Your Top 10 Pound for Pound List

Post  Jennifer on Sun Jun 14, 2009 12:15 am

I'm a good sport, we can go with sigs. I see Mortis is counting down the days for his to be replaced. I have to admit it will be interesting to see what Mike comes up with for me IIIIIIF I lose.
avatar
Jennifer

Posts : 339
Join date : 2008-10-11
Age : 43
Location : Holtville, California

View user profile

Back to top Go down

Re: Your Top 10 Pound for Pound List

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum